Українська правда

Корреспондент.net і Subaru запускають спецпроект "Автомобільний вікенд"

Сергей Шемшученко — 5 липня 2011, 16:31

4 липня 2011 сайт Корреспондент.net за підтримки компанії Subaru і страхової компанії НАСТА запустив спецпроект "Автомобільний вікенд".

Проект в першу чергу орієнтований на всіх шанувальників туризму, яким подобається постійно відкривати для себе нові й незвідані місця серед архітектурних, культурних та історичних пам'яток Україні та за її межами.

Суть проекту проста: на платформі порталу громадянської журналістики Я-Корреспондент проходить триетапна вікторина.

На кожному етапі користувачі можуть виграти приз - GPS-навігатор Pioneer 7003-BF, визнаний найкращим у своїй категорії на українському ринку.

Для цього потрібно правильно відповісти на 10 запитань кожного етапу. Переможець буде визначений методом випадкового відбору серед тих користувачів, які дали максимальну кількість правильних відповідей на питання етапу.

4 липня 2011 сайт Корреспондент.net за підтримки компанії Subaru і страхової компанії НАСТА запустив спецпроект "Автомобільний вікенд".

Від офіційного страхового партнера проекту, компанії "НАСТА", переможці всіх етапів і фіналу отримають у подарунок популярні поліси добровільного медичного страхування "НАСТА-Medhelp" і корисні сувеніри.

У фіналі серед учасників всіх етапів конкурсу буде розіграний головний приз - вікенд на позашляховику Subaru Forester.

Володар головного призу отримає в своє розпорядження автомобіль і всі необхідні засоби для того, щоб провести вікенд, подорожуючи по Україні зі своїми друзями.
Для прийняття участі в конкурсі перейдіть за посиланням Автомобільний вікенд

***
Кореспондент. net - український інформаційно-новинний ресурс, який є частиною великого медіа-холдингу KP Media.

Кореспондент. net офіційно розпочав роботу 1-го вересня 2000. Сайт пропонує відвідувачам незалежну та оперативну інформацію про найважливіші події в Україні та світі, а також новини бізнесу та економіки, здоров'я і спорту, науки та шоу-бізнесу.

Комфорт і безпека на автострадах і бездоріжжя - кредо зоряного японського бренда Subaru.

Зоряного в прямому сенсі слова - адже раніше компанія, яка випускає авто, займалася авіабудуванням, а на самому логотипі зображені 6 зірок. Висока потужність якого автомобіля Subaru разом зі стильним зовнішнім виглядом забезпечують як водієві, так і пасажирам абсолютний рівень задоволення

"НАСТА" - страхова компанія, яка цінує час і нерви своїх клієнтів, працюючи під гаслом "VIP-сервіс для кожного клієнта".

Основною цінністю для СК "НАСТА" є забезпечення найвищого рівня якості при обслуговуванні клієнтів в процесі продажу та врегулювання страхових подій.