Колесніков дав Червоненку 8 мільйонів, аби Янукович пропіарився на "Євроспорті"
Державне підприємство "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" 20 травня прийняло рішення про закупівлю "в одного учасника" послуг з широкої інформаційної кампанії під час проведення II етапу кубку Європи з ралі FIA "IRC Prime Yalta Rally 2011".
Товариство з обмеженою відповідальністю "Червоненко Рейсінг" отримає 8,62 млн грн. за рахунок коштів держбюджету. Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель".
Ініціатором угоди стала фірма, яка, за даними "Наших грошей", належить Євгену Червоненко та його брату Ігорю.
"ТОВ "Червоненко Рейсінг" звернулось до Національного агентства з питань Євро-2012 з пропозицією провести кампанію з просування позитивного іміджу України як приймаючої країни Євро-2012 через розміщення відповідних промо-матеріалів у міжнародних та вітчизняних засобах масової інформації під час висвітлення подій, пов'язаних з проведенням IRC Prime Yalta Rally-2011", - йдеться в обґрунтуванні.
"З огляду на те, що ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" не має можливості заздалегідь передбачити та запланувати участь у багатьох подіях, що проводяться, як в Україні так і за кордоном, та враховуючи те, що ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" дізналось про проведення IRC Prime Yalta Rally-2011 лише в травні 2011 році, в той час коли цей захід проходитиме в період з 2 по 4 червня 2011 року, проведення відкритих торгів є неможливим", - повідомляє голова ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" Роман Кожара.
Нагадаємо, про те, що президент Віктор Янукович прокоментує початок етапу ялтинського ралі в прямому ефірі телеканалу "Євроспорт", стало відомо на початку травня.
Закупівля рекламних послуг у ТОВ "Червоненко рейсінг" здійснюється також через те, що ця фірма є організатором ялтинського ралі.
"Президент України та інші високопосадовці будуть присутні під час відкриття події, участь у ралі приймуть понад 100 екіпажів з різних країн світу... Однією з головних складових промо-акції є широке висвітлення IRC Prime Yalta Rally на каналі Eurosport, яка має 300-мільйонну аудиторію у більш ніж 50 країнах світу. На самому змаганні планується присутність понад 300 вітчизняних та зарубіжних журналістів та велика кількість іноземних вболівальників", - йдеться в обґрунтуванні.