Гран Прі Угорщини. Видовищну гонку на Хунгарорингу виграв Ріккардо
Гран Прі Угорщини-2014 вийшов чи не найцікавішим етапом у нинішньому сезоні. Гостроти у гонку додав дощ, який пройшов безпосередньо перед початком. Усі пілоти вирішили стартувати, звичайно, на проміжній гумі. Тому на перших колах, поки траса не підсохла, на передових ролях було вміння пілотів втримувати боліди у поворотах.
Старт спокійно виграв Ніко Росберг, у якого була поул-позиція. На друге місце вийшов Валттері Боттас, котрий випередив Себастьяна Феттеля. На кілька поворотів Себа обігнав і Фернандо Алонсо, але потім змушений був поступитися наполегливому супернику. У ці хвилини почав надолужувати втрачене і Льюіс Хемілтон. Британець стартував з боксів, адже так і не показав часу у кваліфікації через проблеми зі своєю машиною.
Тільки-но Росберг почав відриватися від конкурентів, як на трасі з'явився автомобіль безпеки. Вдрузки розбив свій болід в одному з поворотів Маркус Ерікссон. Гонщики стрімко ринулися у бокси, щоб не втратити хороший момент для зміни гуми та не опуститися потім, коли пелотон збереться докупи. Саме тому ситуація з місцями дещо заплуталася. У лідери вийшов Даніель Ріккардо, за ним слідував Дженсон Баттон. Окрім того, високо піднявся Кевін Магнуссен, який також стартував з боксів. Але тут відповідь проста - він не поїхав на піт-стоп.
Через два кола свою машину розбив Ромен Грожан, і сефеті-кар затримався на трасі. Рестарт, і Баттон виходить у лідери. Зробили ставку у McLaren на два швидкі відрізки на проміжній гумі. Однак така ідея провалилася, тому максимум, що здобув Дженсон, - це десяте місце й одне очко.
На наступному колі за справу взявся Алонсо. Він по черзі випередив Росберга з Вернем і поїхав наздоганяти Ріккардо з Феліпе Массою. Окрім того, Жан-Ерік зібрав за собою Росберга, Феттеля та Хемілтона (неймовірний прорив від Льюіса!). Саме той факт, що француз стримував більш швидких суперників, і дав можливість Фернандо отримати певну перевагу над ними, яка на фініші принесла йому місце на подіумі.
Пройшло кіл десять, і вдруге на трасі з'явилася машина безпеки. Тепер уже Серхіо Перес розбив свій болід на прямій старт-фініш. Ріккардо та Масса завернули у бокси, Алонсо вийшов у лідери, а Вернь продовжив тримати позаду себе Росберга, Феттеля та Хемілтона.
Льюіс так і не міг випередити Себастьяна. Поки той не припустився помилки, заїхавши на поребрик, після чого його розвернуло. Росберг у цей момент їде у бокси, а Хемілтон з першої ж спроби залишає позаду Верня та кидається за Алонсо. Майже коло в коло іспанець і британець заїжджають на свої останні піт-стопи, і Фернандо вдається залишитися попереду через затримку Льюіса у боксах. Водночас, на перше місце знову виходить Ріккардо, але у нього ще буде піт-стоп.
Піт-стоп, і потім нетривалий відрізок для австралійця на новій гумі. І цей фактор вирішив долю гонки. Даніель стрімко почав скорочувати відстань від Хемілтона, після чого "сів" тому на заднє антикрило. А сам Льюіс у ці секунди намагався обійти Алонсо. Однак це йому ніяк не вдавалося. За три кола до фінішу Ріккардо зухвало йде на Хемілтона та випереджає того! Проходить ще одне коло, і Даніель залишає позаду і Алонсо, у якого зносилася гума на останніх кілометрах!
Ріккардо спокійно відривається від переслідувачів, і так само спокійно виграє Гран Прі Угорщини! Натомість, за друге місце розгортається справжня битва. Алонсо та Хемілтона дістає Росберг. Фернандо з усіх сил намагається стримати Льюіса, і це дає шанс Ніко на атаку. Він її виконує, але невдало, після чого напарник по команді вже не дає йому сподівань на подіум. Водночас, і Алонсо грамотно тримає свій болід і фінішує другим! Третій - Хемілтон, четвертий - Росберг.
Для 25-річного Ріккардо це була друга перемога у кар'єрі. Перед цим він переміг у Канаді у нинішньому ж сезоні. Алонсо нарешті потрапляє на подіум, а Хемілтон з 22-го місця піднявся на третє та трішки скоротив відставання від Росберга у загальному заліку.
Результати Гран Прі Угорщини:
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Даніель Ріккардо | Red Bull | 1:53:05.058 | 25 |
2 | Фернандо Алонсо | Ferrari | +5.2 | 18 |
3 | Льюіс Хемілтон | Mercedes | +5.8 | 15 |
4 | Ніко Росберг | Mercedes | +6.3 | 12 |
5 | Феліпе Масса | Williams | +29.8 | 10 |
6 | Кімі Райкконен | Ferrari | +31.4 | 8 |
7 | Себастьян Феттель | Red Bull | +40.9 | 6 |
8 | Валттері Боттас | Williams | +41.3 | 4 |
9 | Жан-Ерік Вернь | Toro Rosso | +58.5 | 2 |
10 | Дженсон Баттон | McLaren | +1:07.2 | 1 |
11 | Адріан Сутіль | Sauber | +1:08.1 | |
12 | Кевін Магнуссен | McLaren | +1:18.4 | |
13 | Пастор Мальдонадо | Lotus | +1:24.0 | |
14 | Данііл Квят | Toro Rosso | +1 коло | |
15 | Жюль Б'янкі | Marussia | +1 коло | |
16 | Макс Чілтон | Marussia | +1 коло | |
Зійшли: | ||||
17 | Естебан Гутьєррес | Sauber | DNF (33 коло) | |
18 | Камуї Кобаясі | Caterham | DNF (25 коло) | |
19 | Серхіо Перес | Force India | DNF (23 коло) | |
20 | Ніко Хюлькенберг | Force India | DNF (15 коло) | |
21 | Ромен Грожан | Lotus | DNF (11 коло) | |
22 | Маркус Ерікссон | Caterham | DNF (8 коло) |
Особистий залік пілотів:
№ | Пілот | Команда | Очки | |
1 | Ніко Росберг | Mercedes | 202 | |
2 | Льюіс Хемілтон | Mercedes | 191 | |
3 | Даніель Ріккардо | Red Bull | 131 | |
4 | Фернандо Алонсо | Ferrari | 115 | |
5 | Валттері Боттас | Williams | 95 | |
6 | Себастьян Феттель | Red Bull | 88 | |
7 | Ніко Хюлькенберг | Force India | 69 | |
8 | Дженсон Баттон | McLaren | 60 | |
9 | Феліпе Масса | Williams | 40 | |
10 | Кевін Магнуссен | McLaren | 37 | |
11 | Серхіо Перес | Force India | 29 | |
12 | Кімі Райкконен | Ferrari | 27 | |
13 | Жан-Ерік Вернь | Toro Rosso | 11 | |
14 | Ромен Грожан | Lotus | 8 | |
15 | Данііл Квят | Toro Rosso | 6 | |
16 | Жюль Б'янкі | Marussia | 2 | |
17 | Адріан Сутіль | Sauber | ||
18 | Маркус Ерікссон | Caterham | ||
19 | Пастор Мальдонадо | Lotus | ||
20 | Естебан Гутьєррес | Sauber | ||
21 | Макс Чілтон | Marussia | ||
22 | Камуї Кобаясі | Caterham | ||
Кубок конструкторів:
№ | Команда | Очки | |
1 | Mercedes | 393 | |
2 | Red Bull | 219 | |
3 | Ferrari | 142 | |
4 | Williams | 135 | |
5 | Force India | 98 | |
6 | McLaren | 97 | |
7 | Toro Rosso | 17 | |
8 | Lotus | 8 | |
9 | Marussia | 2 | |
10 | Sauber | 0 | |
11 | Caterham | 0 |