Гран Прі Німеччини. Хемілтон і Алонсо залишили "Ред Булл" позаду
Нюрбургринг є дещо унікальною трасою. Тут поул не дає ніякої переваги на початку гонки. Справа у тому, що перший поворот є вигідним для гонщиків, які стартують з парних позицій. Це підтвердив і нинішній етап. Хемілтон і Алонсо у перший, внутрішній для себе, поворот увійшли краще, тому і випередили Веббера та Феттеля.
Себастьян взагалі не був схожий на себе! Спочатку він обійшов Фернандо, проте через помилку іспанця. Однак потім сам німець помилився під час гальмування, втративши керування над болідом. Пощастило, що не було поруч відбійників. Та сталося це вже після того, як Алонсо за всіма правилами пройшов Феттеля за рахунок системи DRS. Опісля Себастьян програв боротьбу і Массі. Погодьтеся, для цього сезону це надзвичайна ситуація!
Ближче до середини гонки стало зрозуміло, що Феттель на перемогу у Німеччині не претендуватиме. Дуже серйозним був його відрив від трійки лідерів. А за перше місце запекло боролися Веббер, Хемілтон і Алонсо. Марк зумів випередити обох після першого піт-стопу. Другим їхав Льюіс, третім - Фернандо.
Ситуація кардинально змінилася після другої зміни гуми. Алонсо поїхав у бокси на два кола пізніше, аніж Веббер, та на коло - аніж Хемілтон. Але це, що досить незвично для 2011 року, дозволило Фернандо захопити лідерство. Щоправда, ненадовго. У другому повороті іспанець пропустив Хемілтона, який уже встиг прогріти гуму. Третім залишився Веббер.
Опинившись на чистому треку Хемілтон розпочав штампувати рекорди на кожному колі. Тривало це поки він не зробив відрив від Алонсо комфортним - три з половиною секунди. У свою чергу і Фернандо відірвався від Веббера на чотири секунди.
Розв'язка прийшла на останніх колах гонки. Гума на боліді Хемілтона не витримала, і за вісім кіл до фінішу його покликали на піт-стоп. Алонсо та Веббер почали відігравати, адже софт набагато швидший за мідіум. Фернандо у підсумку скоротив відстань до мінімуму, що обіцяло цікаві останні кілометри. Та Алонсо не пішов в атаку, і британець спокійно виграв дістався фінішу. Третім став Веббер. Феттель вирвав четверте місце у Масси на останньому піт-стопі. Точніше на останньому колі, адже саме тоді ці гонщики зупинилися. Помилилися механіки Феліпе, загубити гайку.
Не зміг завершити гонку Баттон. Дженсон удруге поспіль зійшов з дистанції. І якщо у Великобританії виною тому була помилка механіка, то тепер у британця відмовила гідравліка. Фактично Баттон вилетів із боротьби за чемпіонство у цьому році.
Результати Гран Прі Німеччини
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Льюіс Хемілтон | Макларен | 1:37:30.334 | 25 |
2 | Фернандо Алонсо | Феррарі | +3.980 | 18 |
3 | Марк Веббер | Ред Булл | +9.788 | 15 |
4 | Себастьян Феттель | Ред Булл | +47.921 | 12 |
5 | Феліпе Масса | Феррарі | +52.252 | 10 |
6 | Адріан Сутіль | Форс Індія | +1:26.208 | 8 |
7 | Ніко Росберг | Мерседес | +1 коло | 6 |
8 | Міхаель Шумахер | Мерседес | +1 коло | 4 |
9 | Камуї Кобаясі | Заубер | +1 коло | 2 |
10 | Віталій Пєтров | Лотус-Рено | +1 коло | 1 |
11 | Серхіо Перес | Заубер | +1 коло | |
12 | Хайме Альгерсуарі | Торо Россо | +1 коло | |
13 | Пол ді Реста | Форс Індія | +1 коло | |
14 | Пастор Мальдонадо | Вільямс | +1 коло | |
15 | Себастьян Буемі | Торо Россо | +1 коло | |
16 | Хейккі Ковалайнен | Лотус | +2 кола | |
17 | Тімо Глок | Маруся-Вірджін | +3 кола | |
18 | Жером Д'Амброзіо | Маруся-Вірджін | +3 кола | |
19 | Даніель Ріккіардо | Хіспанія | +3 кола | |
20 | Карун Чандхок | Лотус | +4 кола | |
21 | Вітантоніо Ліуцці | Хіспанія | DNF (38 коло) | |
22 | Дженсон Баттон | Макларен | DNF (36 коло) | |
23 | Рубенс Баррікелло | Вільямс | DNF (17 коло) | |
24 | Нік Хайдфельд | Лотус-Рено | DNF (10 коло) |
Особистий залік пілотів:
№ | Пілот | Команда | Очки | |
1 | Себастьян Феттель | Ред Булл | 216 | |
2 | Марк Веббер | Ред Булл | 139 | |
3 | Льюіс Хемілтон | Макларен | 134 | |
4 | Фернандо Алонсо | Феррарі | 130 | |
5 | Дженсон Баттон | Макларен | 109 | |
6 | Феліпе Масса | Феррарі | 62 | |
7 | Ніко Росберг | Мерседес | 46 | |
8 | Нік Хайдфельд | Лотус-Рено | 34 | |
9 | Віталій Пєтров | Лотус-Рено | 32 | |
10 | Міхаель Шумахер | Мерседес | 32 | |
11 | Камуї Кобаясі | Заубер | 27 | |
12 | Адріан Сутіль | Форс Індія | 18 | |
13 | Хайме Альгерсуарі | Торо Россо | 9 | |
14 | Серхіо Перес | Заубер | 8 | |
15 | Себастьян Буемі | Торо Россо | 8 | |
16 | Рубенс Баррікелло | Вільямс | 4 | |
17 | Пол ді Реста | Форс Індія | 2 | |
18 | Хейккі Ковалайнен | Лотус | ||
19 | Ярно Труллі | Лотус | ||
20 | Тімо Глок | Маруся-Вірджін | ||
21 | Пастор Мальдонадо | Вільямс | ||
22 | Вітантоніо Ліуцці | Хіспанія | ||
23 | Жером Д'Амброзіо | Маруся-Вірджін | ||
24 | Нараїн Картікеян | Хіспанія | ||
25 | Педро де ла Роса | Заубер | ||
26 | Даніель Ріккіардо | Хіспанія | ||
27 | Карун Чандхок | Лотус |
Кубок конструкторів:
№ | Команда | Очки | |
1 | Ред Булл | 355 | |
2 | Макларен | 243 | |
3 | Феррарі | 192 | |
4 | Мерседес | 78 | |
5 | Лотус-Рено | 66 | |
6 | Заубер | 35 | |
7 | Форс Індія | 20 | |
8 | Торо Россо | 17 | |
9 | Вільямс | 4 | |
10 | Лотус | 0 | |
11 | Маруся-Вірджін | 0 | |
12 | Хіспанія | 0 |