Гран Прі Монако. Як механіки Ріккардо подарували перемогу Хемілтону
Дощ, вильоти, розбиті боліди, боротьба на кожному клаптику траси за перемогу, командні розбирання, заминки та провали на піт-стопах - усе це сталося на Гран Прі Монако-2016. Довгоочікувана гонка у Монте-Карло виправдала всі сподівання!
Перегони стартували під сейфеті-кар, адже перед гонкою пройшов дощ, власне, чого й очікували синоптики. І десять кіл пілотам довелося їхати за машиною безпеки. Деякі з них не витримували та повідомляли у бокси, що вже можна починати ганятися, ніби траса вже встигла підсохнути.
Як виявилося, не встигла... Щойно організатори дали гонщикам "зелене світло", як Джоліон Палмер наїхав на калюжу на трасі, втратив керування та розбив болід. Щоправда, зробив це в одній з "кишень" траси, тому пейс-кар назад не повернувся, а робітники швиденько прибрали уламки.
Ніхто і подумати не міг, що наступним зійде Кімі Райкконен... Фін у легендарній шпильці Монако дещо втратив болід і розбив собі переднє антикрило, яке потім ще й під колеса йому потрапило. Їхати так далі було надзвичайно небезпечно, тому пілот Ferrari звернув в одну з вуличок поза трасою та завершив виступи на цьому Гран Прі.
Щодо лідерів, то Даніель Ріккардо швиденько почав від'їжджати від переслідувачів. Було чітко видно, що Ніко Росберг повільніше їде, ніж Льюіс Хемілтон, але британець ніяк не міг пройти партнера. Допомогла команда від керівництва Mercedes - Росберг слухняно пропустив Хемілтона. Усі пам'ятають, що сталося два тижні тому у Барселоні, тому у Mercedes не хотіли знову ризикувати.
Траса почала підсихати, і, звичайно ж, пілоти почали ставити проміжну гуму. З лідерів не зробив цього Хемілтон, вирішивши ризикнути. Льюіс дочекався поки асфальт стане зовсім сухим і "перевзувся" на "ультрасофт". У Ріккардо, який був на хвості у британця, залишалося одне коло, щоб витиснути максимум зі свого "софту", випередити лідера та перейти на "суперсофт".
І Даніель зробив усе, що від нього залежало. Але незрозумілим чином до піт-стопу виявилися не готовими робітники Red Bull Racing! Вони вийшли без комплекту гуми! А поки його знайшли та поставили, то Хемілтон уже проскочив перший поворот, і Ріккардо залишився позаду, хоча мав кількасекундну перевагу!..
Оцей провал механіків і став вирішальним на цьому етапі. Ріккардо лише двічі реально виходив на позиції для атаки, але Хемілтон спокійно захистив своє лідерство. А ближче до фінішу Даніель кинув боротьбу, погодившись на друге місце. Під час нагородження на австралійцеві не було обличчя - він був дуже засмучений і не розумів, як його команда могла так підставити. Натомість, Хемілтон радів першій перемозі у сезоні у компанії Джастіна Бібера.
Не обійшлося і без сенсацій! Серхіо Перес показав солідний темп і зійшов на п'єдестал пошани. З ним за півгонки так нічого не зумів зробити Себастьян Феттель, який і став четвертим. А п'яте місце цього дня відстояв Фернандо Алонсо. Відстояв, бо фактично всю гонку на ньому "провисів" Росберг. Більше того, Ніко здався та на останніх метрах дистанції пропустив ще і Хюлькенберга. Один німець цю гонку може занести собі в актив, а от інший - навряд чи.
Окрім того, в очках фінішували Карлос Сайнс-молодший, Дженсон Баттон і Феліпе Масса. Пілоти Sauber також могли поборотися за очкову зону, проте через власну дурість зіткнулися між собою і зійшли.
Відео моменту, коли Ріккардо "завдяки" механікам програв гонку
Результати Гран Прі Монако:
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Льюіс Хемілтон | Mercedes | 1:59:29.133 | 25 |
2 | Даніель Ріккардо | Red Bull Racing | +7.252 | 18 |
3 | Серхіо Перес | Force India | +13.825 | 15 |
4 | Себастьян Феттель | Ferrari | +15.846 | 12 |
5 | Фернандо Алонсо | McLaren | +1:25.076 | 10 |
6 | Ніко Хюлькенберг | Force India | +1:32.999 | 8 |
7 | Ніко Росберг | Mercedes | +1:33.390 | 6 |
8 | Карлос Сайнс-мол. | Toro Rosso | +1 коло | 4 |
9 | Дженсон Баттон | McLaren | +1 коло | 2 |
10 | Феліпе Масса | Williams | +1 коло | 1 |
11 | Валттері Боттас | Williams | +1 коло | |
12 | Естебан Гутьєррес | Haas | +1 коло | |
13 | Ромен Грожан | Haas | +2 кола | |
14 | Паскаль Верляйн | Manor | +2 кола | |
15 | Ріо Хар'янто | Manor | +4 кола | |
Зійшли: | ||||
16 | Маркус Ерікссон | Sauber | DNF (56 коло) | |
17 | Феліпе Наср | Sauber | DNF (56 коло) | |
18 | Макс Ферстаппен | Red Bull Racing | DNF (34 коло) | |
19 | Кевін Магнуссен | Renault | DNF (34 коло) | |
20 | Даніїл Квят | Toro Rosso | DNF (21 коло) | |
21 | Кімі Райкконен | Ferrari | DNF (11 коло) | |
22 | Джоліон Палмер | Renault | DNF (7 коло) |
Особистий залік пілотів:
Пілот | Команда | Очки | |
1 | Ніко Росберг | Mercedes | 106 |
2 | Льюіс Хемілтон | Mercedes | 82 |
3 | Даніель Ріккардо | Red Bull Racing | 66 |
4 | Кімі Райкконен | Ferrari | 61 |
5 | Себастьян Феттель | Ferrari | 60 |
6 | Макс Ферстаппен | Red Bull Racing (Toro Rosso) | 38 |
7 | Феліпе Масса | Williams | 37 |
8 | Валттері Боттас | Williams | 29 |
9 | Серхіо Перес | Force India | 23 |
10 | Даніїл Квят | Toro Rosso (Red Bull Racing) | 22 |
11 | Ромен Грожан | Haas | 22 |
12 | Фернандо Алонсо | McLaren | 18 |
13 | Карлос Сайнс-мол. | Toro Rosso | 16 |
14 | Ніко Хюлькенберг | Force India | 14 |
15 | Кевін Магнуссен | Renault | 6 |
16 | Дженсон Баттон | McLaren | 5 |
17 | Стоффель Вандорн | McLaren | 1 |
18 | Джоліон Палмер | Renault | |
19 | Естебан Гутьєррес | Haas | |
20 | Маркус Ерікссон | Sauber | |
21 | Паскаль Верляйн | Manor | |
22 | Феліпе Наср | Sauber | |
23 | Ріо Хар'янто | Manor |
Кубок конструкторів:
№ | Команда | Очки | |
1 | Mercedes | 188 | |
2 | Ferrari | 121 | |
3 | Red Bull Racing | 112 | |
4 | Williams | 66 | |
5 | Force India | 37 | |
6 | Toro Rosso | 30 | |
7 | McLaren | 24 | |
8 | Haas | 22 | |
9 | Renault | 6 | |
10 | Sauber | 0 | |
11 | Manor | 0 |