Гран Прі Іспанії. Як у Каталонії стереотипи ламали
У нинішньому сезоні вже всі звикли, що у кваліфікації "Ред Буллам" немає рівних. Так сталося і в Іспанії. Відмінність лише в одному була - поул здобув Марк Веббер, який на дві десяті секунди випередив Себастьяна Феттеля. Таким чином, це перша кваліфікація, яка не підкорилася німцю у сезоні 2011 року.
Проте всі відразу забули про тріумфальні кваліфікації "червоних биків", коли Алонсо на перших метрах домашньої для себе гонки вийшов у лідери. Фернандо, який стартував четвертим, спочатку відтіснив Хемілтона, а потім обійшов Феттеля з Веббером, які зациклилися на боротьбі між собою.
Вже на 10 колі у "Ред Булл" вирішили ризикнути, закликавши на піт-стоп Феттеля. Тим же довелося відповідати й Алонсо, адже відомо, що свіжа та зношена гуми - це небо та земля у нинішньому сезоні. Іспанець лідерство відстояв. А тим часом цих двох наздогнав Льюіс Хемілтон. І ось тут Алонсо почав діяти взагалі майже фантастично. Він примудрився тримати позаду обох суперників, навіть незважаючи на те, що і Феттель, і Хемілтон могли використовувати систему DRS!
Очевидно, у FIA добре попрацювали над обгонами, адже у Туреччині їх було занадто багато. От Алонсо і показав різницю, яку напрацювали у Федерації за два тижні.
Що не вдалося після першого піт-стопу, вийшло у Феттеля після другої зупинки. За рахунок більш раннього піту та вільної траси, Себастьян зумів випередити Фернандо. Водночас ще більш неймовірний трюк вдався Хемілтону. Він пересидів Алонсо на кілька кіл і виперед іспанця навіть на старішій гумі! А таке у цьому році ще нікому не вдавалося.
Обіграв Алонсо й інший "Макларен" - Баттон. Дженсон обрав іншу стратегію, аніж інші суперники, поїхавши менше на один піт-стоп. Британець, змінивши гуму, легко "з'їв" Веббера та Фернандо, який тримав Марка позаду близько 20 кіл. Баттон так і фінішував третім.
На тому іспанська казка завершилася, а розпочалася справжня боротьба за перемогу. На останньому відрізку проблеми з KERS виникли у Феттеля. Цим цілком упевнено скористався Хемілтон, скоротивши відстань до мінімуму й отримавши можливість на DRS. Проте Льюіс так і не зумів вийти на траекторію обгону, що означало перемогу "Ред Булл" і на Гран Прі Іспанії.
До речі, погляньте скільки пілотів фінішувало у колі із Феттелем. Четверо! Федерація і надалі щось має думати, адже дуже великий відрив між командами верхньої та нижньої частини таблиці! Хоча гонка була цікавою.
Результати Гран Прі Іспанії
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Себастьян Феттель | Ред Булл | 1:39:03.301 | 25 |
2 | Льюіс Хемілтон | Макларен | +0.630 | 18 |
3 | Дженсон Баттон | Макларен | +35.697 | 15 |
4 | Марк Веббер | Ред Булл | +47.966 | 12 |
5 | Фернандо Алонсо | Феррарі | +1 коло | 10 |
6 | Міхаель Шумахер | Мерседес | +1 коло | 8 |
7 | Ніко Росберг | Мерседес | +1 коло | 6 |
8 | Нік Хайдфельд | Лотус-Рено | +1 коло | 4 |
9 | Серхіо Перес | Заубер | +1 коло | 2 |
10 | Камуї Кобаясі | Заубер | +1 коло | 1 |
11 | Віталій Пєтров | Лотус-Рено | +1 коло | |
12 | Пол ді Реста | Форс Індія | +1 коло | |
13 | Адріан Сутіль | Форс Індія | +1 коло | |
14 | Себастьян Буемі | Торо Россо | +1 коло | |
15 | Пастор Мальдонадо | Вільямс | +1 коло | |
16 | Хайме Альгерсуарі | Торо Россо | +2 коло | |
17 | Рубенс Баррікелло | Вільямс | +2 кола | |
18 | Ярно Труллі | Лотус | +2 кола | |
19 | Тімо Глок | Маруся-Вірджін | +3 кола | |
20 | Жером Д'Амброзіо | Маруся-Вірджін | +4 кола | |
21 | Нараїн Картікеян | Хіспанія | +5 кола | |
Зійшли: | ||||
22 | Феліпе Масса | Феррарі | DNF (59 коло) | |
23 | Хейккі Ковалайнен | Лотус | DNF (49 коло) | |
24 | Вітантоніо Ліуцці | Хіспанія | DNF (29 коло) |
Особистий залік пілотів:
№ | Пілот | Команда | Очки | |
1 | Себастьян Феттель | Ред Булл | 118 | |
2 | Льюіс Хемілтон | Макларен | 77 | |
3 | Марк Веббер | Ред Булл | 67 | |
4 | Дженсон Баттон | Макларен | 61 | |
5 | Фернандо Алонсо | Феррарі | 51 | |
6 | Ніко Росберг | Мерседес | 26 | |
7 | Нік Хайдфельд | Лотус-Рено | 25 | |
8 | Феліпе Масса | Феррарі | 24 | |
9 | Віталій Пєтров | Лотус-Рено | 21 | |
10 | Міхаель Шумахер | Мерседес | 14 | |
11 | Камуї Кобаясі | Заубер | 9 | |
12 | Себастьян Буемі | Торо Россо | 6 | |
13 | Пол ді Реста | Форс Індія | 2 | |
14 | Адріан Сутіль | Форс Індія | 2 | |
15 | Серхіо Перес | Заубер | 2 | |
16 | Рубенс Баррікелло | Вільямс | ||
17 | Хейккі Ковалайнен | Лотус | ||
18 | Хайме Альгерсуарі | Торо Россо | ||
19 | Ярно Труллі | Лотус | ||
20 | Тімо Глок | Маруся-Вірджін | ||
21 | Пастор Мальдонадо | Вільямс | ||
22 | Вітантоніо Ліуцці | Хіспанія | ||
23 | Жером Д'Амброзіо | Маруся-Вірджін | ||
24 | Нараїн Картікеян | Хіспанія |
Кубок конструкторів:
№ | Команда | Очки | |
1 | Ред Булл | 185 | |
2 | Макларен | 138 | |
3 | Феррарі | 75 | |
4 | Лотус-Рено | 46 | |
5 | Мерседес | 40 | |
6 | Заубер | 11 | |
7 | Торо Россо | 6 | |
8 | Форс Індія | 4 | |
9 | Лотус | 0 | |
10 | Вільямс | 0 | |
11 | Маруся-Вірджін | 0 | |
12 | Хіспанія | 0 |