Гран-прі Іспанії. У Баттона перемога, у "Брауна" - дубль
Баттон втратив свою поул-позицію уже у першому повороті. Адже чудово стартував Рубенс Баррікелло, який обійшов і Дженсона, і Феттеля. Себастьян ще й Массі програв боротьбу і опинився четвертим. Веббер зберіг свою п'яту, а на шосту сходинку зумів піднятися Алонсо.
Боліди проїжджають ще декілька поворотів. Труллі не зміг увійти і вилетів на гравій, а повертаючись на трасу врізався у Сутіля. Не пощастило Буемі та Бурде, яким не залишалося нічого, як тормозити, щоб не пошкодити свої машини. Але вони притормозили так, що влетіли один в одного і у підсумку обоє вилетіли.
Чотири кола пелетон вів пейс-кар. А тільки він залишив трасу, то відразу виникли проблеми у Ковалайнена. Хейкі до боксів доїхав, але продовжити гонку не зміг.
Перша хвиля піт-стопів почалася на 17 колі. Саме у цей час гонку залишав Райкконен, у якого виникли проблеми із механікою.
Досить довгим був перший відрізок у Хемілтона (половина гонки) і здалося, що Льюіс побореться за очки. Але на першому піт-стопі йому поставили м'який комплект гуми і стало ясно, що повертатися у бокси він буде ще одного разу.
І, якщо Хемілтону у вісімку ввійти не вдалося, то Хайдфельд також з двома зупинками став у підсумку сьомим. Росберг у порівнянні з кваліфікацією піднявся на сходинку і фінішував восьмим.
Фернандо Алонсо, вийшовши на шосте місце на початку гонки, на ньому і завершував домашнє Гран Прі. Але "Феррарі" не вгадало з паливом для Масси, недозаливши кілька літрів, і тому довелося скинути швидкість і пропустити вперед Феттеля й Алонсо!
Третє місце посів Марк Веббер, який завдяки пізнішому піт-стопу випередив Феттеля та Массу. Але до лідерів він дібратися не зміг.
А переможця гонки вирішила кількість піт-стопів. Баррікелло обрав тактику з трьома піт-стопами, і саме це не дало йому здобути Гран Прі Іспанії. Баттон пішов на дві зупинки і випередив свого партнера по команді.
Результати Гран-прі Іспанії:
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Дженсон Баттон | Браун | 1:37:19.202 | 10 |
2 | Рубенс Баррікелло | Браун | +13.0 | 8 |
3 | Марк Веббер | Ред Булл | +13.9 | 6 |
4 | Себастьян Феттель | Ред Булл | +18.9 | 5 |
5 | Фернандо Алонсо | Рено | +43.1 | 4 |
6 | Феліпе Масса | Феррарі | +50.8 | 3 |
7 | Нік Хайдфельд | БМВ Заубер | +52.3 | 2 |
8 | Ніко Росберг | Вільямс | +65.2 | 1 |
9 | Льюіс Хемілтон | Макларен | +1 коло | |
10 | Тімо Глок | Тойота | +1 коло | |
11 | Роберт Кубіца | БМВ Заубер | +1 коло | |
12 | Нельсон Піке | Рено | +1 коло | |
13 | Казукі Накаджіма | Вільямс | +1 коло | |
14 | Джанкарло Фізікелла | Форс Індія | +1 коло | |
Зійшли: | ||||
15 | Кімі Райкконен | Феррарі | +49 кіл | |
16 | Хейкі Ковалайнен | Макларен | +59 кіл | |
17 | Ярно Труллі | Тойота | +66 кіл | |
18 | Себастьян Буемі | Торо Россо | +66 кіл | |
19 | Себастьян Бурде | Торо Россо | +66 кіл | |
20 | Адріан Сутіль | Форс Індія | +66 кіл |
Особистий залік пілотів:
Пілот | Команда | Очки | |
1 | Дженсон Баттон | Браун | 41 |
2 | Рубенс Барріккело | Браун | 27 |
3 | Себастьян Феттель | Ред Булл | 23 |
4 | Марк Веббер | Ред Булл | 15,5 |
5 | Ярно Труллі | Тойота | 14,5 |
6 | Тімо Глок | Тойота | 12 |
7 | Льюіс Хемілтон | Макларен | 9 |
8 | Фернандо Алонсо | Рено | 9 |
9 | Нік Хайдфельд | БМВ Заубер | 6 |
10 | Ніко Росберг | Вільямс | 4,5 |
11 | Хейкі Ковалайнен | Макларен | 4 |
12 | Феліпе Масса | Феррарі | 3 |
13 | Кімі Райкконен | Феррарі | 3 |
14 | Себастьян Буемі | Торо Россо | 3 |
15 | Себастьян Бурде | Торо Россо | 1 |
16 | Адріан Сутіль | Форс Індія | 0 |
17 | Нельсон Піке | Рено | 0 |
18 | Роберт Кубіца | БМВ Заубер | 0 |
19 | Джанкарло Фізікелла | Форс Індія | 0 |
20 | Казукі Накаджіма | Вільямс | 0 |
Кубок конструкторів:
Команда | Очки | |
1 | Браун | 68 |
2 | Ред Булл | 38,5 |
3 | Тойота | 26,5 |
4 | Макларен | 13 |
5 | Рено | 9 |
6 | БМВ Заубер | 6 |
7 | Феррарі | 6 |
8 | Вільямс | 4,5 |
9 | Торо Россо | 4 |
10 | Форс Індія | 0 |