Гран Прі Іспанії. Хемілтон виграв тактичну боротьбу у Феттеля
Льюїс Хемілтон виграв Гран Прі Іспанії, здобувши другу перемогу у нинішньому сезоні та 55-у у своїй кар'єрі. Себастьян Феттель фінішував другим, зберігши лідерство в особистому заліку. На третю сходинку подіуму піднявся Даніель Ріккардо. Зазначимо, що це перший подіум для австралійця у сезоні.
Старт Гран Прі Іспанії виявився надзвичайно багатим на події. Уже у першому повороті не поділили трасу Кімі Райкконен і Макс Ферстаппен. Зіткнення - і гонщики, отримавши ушкодження болідів, почали втрачати позицію за позицією. У підсумку фін, через зламану підвіску лівого переднього колеса, навіть не зумів дістатися до боксів, зупинившись у бзепечній зоні на трасі. Нідерландець дотягнув до піт-лейн, але на цьому гонка для нього закінчилася.
Поки тривала боротьба між Райконненом і Ферстаппеном, не пощастило і Фернандо Алонсо. Показавши неймовірний для нинішньої McLaren сьомий час у кваліфікації, від іспанця чекали успішної гонки. Але вже у третьому повороті його витіснив з траси Феліпе Масса. Не обійшлося без контакту передніми колесами. Фернандо на повному ходу вилетів на гравій і, звичайно ж, втратив чимало позицій, відкотившись на 11-е місце.
А найголовніше, що трапилося на старті, - це вихід у лідери Себастьяна Феттеля. Німець краще зреагував на вогні та випередив Льюіса Хемілтона, який напередодні здобув поул-позицію. І не просто випередив, а за кілька перших кіл відірвався від британця на більш ніж дві секунди.
Алонсо першим відкрив хвилю піт-стопів. За ним з лідерів звернув на піт-лейн тільки Феттель, а от Хемілтон, Валттері Боттас і Даніель Ріккардо вирішили ще побути на трасі. І таке рішення виглядало досить дивним, адже Себ, розігнавшись і прогрівши гуму, почав вигравати по 2 секунди на колі!
Хемілтон ледь не на кожному колі почав жалітися на стан гуми, але команда вперто не бажала закликати його на піт-стоп. Зупинка британця сталася на 22-му колі. І виїхав Льюїс на трасу, програючи більше семи секунд. Допоміг Хемілтону його партнер по команді - Боттас. Фіна попросили залишитися на трасі та потримати Феттеля позаду. І Валттері три-чотири секунди для напарника виграв.
На 35-му колі організатори оголосили віртуальний пейс-кар після зіткнення Стоффеля Вандорна та Масси. Перший зламав підвіску та змушений був зупинитися у небезпечній зоні у першому повороті. Хемілтон вирішив скористатися моментом і заїхати на зміну гуми (поставили "софт"). Тим же відповіла і команда Феттеля (поставили "медіум"). Під час повернення на трасу головні суперники у нинішньому сезоні опинилися пліч-о-пліч. Себ повів себе жорстко та витіснив Льюїса за межі траси, залишившись першим.
У цей момент неприємна звістка для Mercedes надійшла від Боттаса. У фіна виникли проблеми з двигуном, і Валттері змушений був зійти. Натомість, Хемілтон за рахунок DRS через кілька кіл виграв боротьбу за лідерство у Феттеля. Німець сказав команді, що шансів зберегти місце у нього не було. А з боксів відповіли, щоб Себ не здавався. І це було правдою, адже гума "медіум" мала дати перевагу пілоту Ferrari на останніх колах, коли у Льюїса мали би виникнути проблеми із "софтом".
На цих останніх колах команди Хемілтона та Феттеля почали грати у кішки-мишки - "заїжджаємо на третій піт-стоп", "не робимо цього". У підсумку ніхто з лідерів так і не ризкнув провести короткий відрізок на свіжому "софті". Єдиний, хто вирішив піти на такий крок, так це Алонсо. І Фернандо вдалося випередити обидві Williams, але до боротьби за очки було далеко.
І все ж Хемілтон виграв тактичну боротьбу у Феттеля. Його "софт" виглядав на останніх колах не гірше, ніж "медіум" на боліді німця. Себастьяну не вдалося наблизитися більше ніж на три з половиною секунди. Третім у у гордій самотності фінішував Ріккардо. Далі картатий прапор побачили Серхіо Перес та Естебан Окон з Force India. В очки також потрапили Ніко Хюлькенберг, Карлос Сайнс, Даніїл Квят і Ромен Грожан.
Результати Гран Прі Іспанії:
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Льюіс Хемілтон | Mercedes | 1:35.56.497 | 25 |
2 | Себастьян Феттель | Ferrari | +3.490 | 18 |
3 | Даніель Ріккардо | Red Bull Racing | +1:15.820 | 15 |
4 | Серхіо Перес | Force India | +1 коло | 12 |
5 | Естебан Окон | Force India | +1 коло | 10 |
6 | Ніко Хюлькенберг | Renault | +1 коло | 8 |
7 | Карлос Сайнс-мол. | Toro Rosso | +1 коло | 6 |
8 | Паскаль Верляйн | Sauber | +1 коло | 4 |
9 | Даніїл Квят | Toro Rosso | +1 коло | 2 |
10 | Ромен Грожан | Haas | +1 коло | 1 |
11 | Маркус Ерікссон | Sauber | +2 кола | |
12 | Фернандо Алонсо | McLaren | +2 кола | |
13 | Феліпе Масса | Williams | +2 кола | |
14 | Кевін Магнуссен | Haas | +2 кола | |
15 | Джоліон Палмер | Renault | +2 кола | |
16 | Ленс Стролл | Williams | +2 кола | |
Зійшли: | ||||
17 | Валттері Боттас | Mercedes | DNF (40 коло) | |
18 | Стоффель Вандорн | McLaren | DNF (34 коло) | |
19 | Макс Ферстаппен | Red Bull Racing | DNF (2 коло) | |
20 | Кімі Райкконен | Ferrari | DNF (1 коло) |
Особистий залік пілотів:
Пілот | Команда | Очки | |
1 | Себастьян Феттель | Ferrari | 104 |
2 | Льюіс Хемілтон | Mercedes | 98 |
3 | Валттері Боттас | Mercedes | 63 |
4 | Кімі Райкконен | Ferrari | 49 |
5 | Даніель Ріккардо | Red Bull Racing | 37 |
6 | Макс Ферстаппен | Red Bull Racing | 35 |
7 | Серхіо Перес | Force India | 34 |
8 | Естебан Окон | Force India | 19 |
9 | Феліпе Масса | Williams | 18 |
10 | Карлос Сайнс-мол. | Toro Rosso | 17 |
11 | Ніко Хюлькенберг | Renault | 14 |
12 | Ромен Грожан | Haas | 5 |
13 | Паскаль Верляйн | Sauber | 4 |
14 | Кевін Магнуссен | Haas | 4 |
15 | Даніїл Квят | Toro Rosso | 4 |
16 | Ленс Стролл | Williams | |
17 | Антоніо Джовінацці | Sauber | |
18 | Джоліон Палмер | Renault | |
19 | Стоффель Вандорн | McLaren | |
20 | Фернандо Алонсо | McLaren | |
21 | Маркус Ерікссон | Sauber |
Кубок конструкторів:
№ | Команда | Очки | |
1 | Mercedes | 161 | |
2 | Ferrari | 153 | |
3 | Red Bull Racing | 72 | |
4 | Force India | 53 | |
5 | Toro Rosso | 21 | |
6 | Williams | 18 | |
7 | Renault | 14 | |
8 | Haas | 9 | |
9 | Sauber | 4 | |
10 | McLaren | 0 |