Феттель - дворазовий чемпіон світу
Себастьян Феттель - дворазовий чемпіон "Формули-1". Сталося це на Гран Прі Японії 2011 року. Таким чином, німець став в один ряд з такими пілотами як Альберто Аскарі (1952, 1953), Джим Кларк (1963, 1965), Грем Хілл (1962, 1968), Емерсон Фіттіпальді (1972, 1974) і Міка Хаккінен (1998, 1999), які також двічі перемагали у чемпіонатах. Щоправда, у Феттеля є всі шанси у майбутньому здобути ще не один титул.
Особливо розписувати успішний сезон для Себастьяна немає сенсу. "Ред Булл" у 2011 році був на три голови сильнішим за інші стайні. Тому підтвердження виграні всі на даний момент кваліфікації: Себастьян 11 разів стартував з поулу, Веббель - тричі. Дев'ять перемог у п'ятнадцяти гонках - усі на рахунку чемпіона. Феноменально!
Єдине, що прикро, напевне, для Себа - не зумів він достроково виграти чемпіонат саме перемогою на Гран Прі. У Японії він досить швидко зношував свою гуму, чим зуміли скористатися Баттон і Алонсо. До речі, цією ж проблемою страждав і Хемілтон, який найпершим поїхав у бокси - гума просто не могла тримати болід на трасі.
На старті гонки Феттель досить жорстко втримав свою позицію у боротьбі із Баттоном. Дженсон навіть попросив команду подати апеляцію на дії чемпіона, однак нічого кримінального стюарди там не побачили. А сам Баттон відкотився на третю позицію, пропустивши Хемілтона. Проте ненадовго, пригадуючи проблеми Льюіса, які згадувалися вище. В іншому перша шестірка зберегла стартові місця.
На першому із трьох запланованих на Сузуку піт-стопів нічого не змінилося. А от друга хвиля принесла зміну лідера. Баттон за рахунок більш пізньої зупинки зумів випередити Феттеля. Також на трасу виїхала машина безпеки, адже знову, як і у Сінгапурі, не поділили щось між собою Хемілтон і Масса. Цього разу обійшлося без штрафів і сходів.
Після третього піт-стопу Феттель втратив і друге місце. Рання зупинка і тут була на руку супернику Себа - Алонсо. Феттель не здався та пішов в атаку на Фернандо, але той добре відзахищався. І вже за кілька хвилин команда сказала німцю заспокоїтися, щоб не втратити те, що є. Аналогічне повідомлення було надіслане Вебберу - щоб той не пресингував Феттеля.
Так і фінішували пілоти. Тепер тільки два питання залишилося вирішити: хто стане віце-чемпіоном і хто виграє Кубок конструкторів. Хоча останнє залишається питанням часу.
Результати Гран Прі Японії
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Дженсон Баттон | Макларен | 1:30:53.427 | 25 |
2 | Фернандо Алонсо | Феррарі | +1.160 | 18 |
3 | Себастьян Феттель | Ред Булл | +2.006 | 15 |
4 | Марк Веббер | Ред Булл | +8.071 | 12 |
5 | Льюіс Хемілтон | Макларен | +24.268 | 10 |
6 | Міхаель Шумахер | Мерседес | +27.120 | 8 |
7 | Феліпе Масса | Феррарі | +28.240 | 6 |
8 | Серхіо Перес | Заубер | +39.377 | 4 |
9 | Віталій Пєтров | Лотус-Рено | +42.607 | 2 |
10 | Ніко Росберг | Мерседес | +44.322 | 1 |
11 | Адріан Сутіль | Форс Індія | +54.447 | |
12 | Пол ді Реста | Форс Індія | +1:02.326 | |
13 | Камуї Кобаясі | Заубер | +1:03.705 | |
14 | Пастор Мальдонадо | Вільямс | +1:04.194 | |
15 | Хайме Альгерсуарі | Торо Россо | +1:06.623 | |
16 | Бруно Сенна | Лотус-Рено | +1:12.628 | |
17 | Рубенс Баррікелло | Вільямс | +1:14.191 | |
18 | Хейккі Ковалайнен | Лотус | +1:27.824 | |
19 | Ярно Труллі | Лотус | +1:36.140 | |
20 | Тімо Глок | Маруся-Вірджін | +2 кола | |
21 | Жером Д'Амброзіо | Маруся-Вірджін | +2 кола | |
22 | Даніель Ріккіардо | Хіспанія | +2 кола | |
23 | Вітантоніо Ліуцці | Хіспанія | +3 кола | |
Зійшли: | ||||
24 | Себастьян Буемі | Торо Россо | DNF (12 коло) |
Особистий залік пілотів:
№ | Пілот | Команда | Очки | |
1 | Себастьян Феттель | Ред Булл | 324 | |
2 | Дженсон Баттон | Макларен | 210 | |
3 | Фернандо Алонсо | Феррарі | 202 | |
4 | Марк Веббер | Ред Булл | 194 | |
5 | Льюіс Хемілтон | Макларен | 178 | |
6 | Феліпе Масса | Феррарі | 90 | |
7 | Ніко Росберг | Мерседес | 63 | |
8 | Міхаель Шумахер | Мерседес | 60 | |
9 | Віталій Пєтров | Лотус-Рено | 36 | |
10 | Нік Хайдфельд | Лотус-Рено | 34 | |
11 | Адріан Сутіль | Форс Індія | 28 | |
12 | Камуї Кобаясі | Заубер | 27 | |
13 | Пол ді Реста | Форс Індія | 20 | |
14 | Хайме Альгерсуарі | Торо Россо | 16 | |
15 | Серхіо Перес | Заубер | 13 | |
16 | Себастьян Буемі | Торо Россо | 13 | |
17 | Рубенс Баррікелло | Вільямс | 4 | |
18 | Бруно Сенна | Лотус-Рено | 2 | |
19 | Пастор Мальдонадо | Вільямс | 1 | |
20 | Тімо Глок | Маруся-Вірджін | ||
21 | Хейккі Ковалайнен | Лотус | ||
22 | Вітантоніо Ліуцці | Хіспанія | ||
23 | Жером Д'Амброзіо | Маруся-Вірджін | ||
24 | Ярно Труллі | Лотус | ||
25 | Педро де ла Роса | Заубер | ||
26 | Даніель Ріккіардо | Хіспанія | ||
27 | Карун Чандхок | Лотус | ||
28 | Нараїн Картікеян | Хіспанія |
Кубок конструкторів:
№ | Команда | Очки | |
1 | Ред Булл | 518 | |
2 | Макларен | 388 | |
3 | Феррарі | 292 | |
4 | Мерседес | 123 | |
5 | Лотус-Рено | 72 | |
6 | Форс Індія | 48 | |
7 | Заубер | 40 | |
8 | Торо Россо | 29 | |
9 | Вільямс | 5 | |
10 | Лотус | 0 | |
11 | Маруся-Вірджін | 0 | |
12 | Хіспанія | 0 |