Фернандо Алонсо виграв захоплююче Гран Прі Сінгапуру
- Немає сумнівів, ми впустили наш кращий шанс цього року! Адже ми ще ніде не були такі сильні, як тут! Ми були швидші за інших майже у всіх практиках, та і в першій кваліфікації я показав 6-ий час. Звичайно, на поул я не претендував, але цілком міг би завоювати друге або третє місце на старті. В інших гонках ми в цій ситуації втратили б не так вже багато. А зараз можна вважати, що гонка втрачена. Тут неможливо обганяти. А значить, стартуючи з 15-го місця, я завтра буду тільки кола по трасі намотувати. Звичайно, якщо раптом гонщиків 10-12 зійде і з'являтиметься машина безпеки... Але чудес не буває. Ми зобов'язані були краще спрацювати в суботу. Ми ж твердили весь вікенд, що тут навіть старт з 8-9 місця буде проблемою. А 15-е місце - це безнадійно.
Ось так охарактеризував гонку в Сінгапурі Фернандо Алонсо після кваліфікації. І прогадав. Чудеса бувають! Хотів машини безпеки? Ось тобі дві! Хотів сходу гонщиків? Отримуй! Звичайно не 10-12, як хотів іспанець, а "тільки" 6.
Цього дня все було на користь Фернандо. Стартував він вдало і з 15-ого місця перемістився на 12-е. Потім обігнав Труллі (сам же Алонсо і спростував, що на трасі в Сінгапурі обганяти неможливо) і став 11-им. Тут уже і до очків можна дотягнутися. Але що було потім це фантастика! За 40 кіл до фінішу напарник Алонсо по команді Нельсон Піке розбиває свою машину. На трасі з'являється "сефеті кар". Гонщики поспішають заїхати у бокси. Кубіца та Росберг не встигли і пізніше стане відомо, що вони проїхали на червоне світло і кожному назначать по пенальті. А виграє з цього всього дворазовий чемпіон світу, який за коло до цього інциденту побував на піт-стопі.
Масса в боксах створив хаос. Він вирушив перш, ніж його дозаправили. При цьому бразилець збив механіка і поїхав зі шлангом у своєму баку. Феліпе зупиняється і втрачає дуже багато часу і повертається у гонку останнім! Дуже груба помилка претендента на чемпіонство.
І от після того, як Росберг заїжджає на пенальті, а Труллі - на піт, Алонсо виходить на перше місце. Та ще й з таким величезним відривом, що, коли виїхав зі свого другого піт-стопу однаково залишився лідером. І спокійно довів справу до перемоги. Особливо сподобався Алонсо, коли машина безпеки вдруге виїхала на трасу (Сутіл не в'їхав у поворот, правда йому-то і не було вибору особливого: або таранити Массу, якого розвернуло, або в бардюр). Після того, як "кар" звернуву бокси, Фернандо за два кола привіз Росбергу, який йшов другим, цілих 5 секунд.
Такий досвідчений пілот як Райкконен не зміг доїхати до фінішу. За декілька кіл до чорно-білого прапору він не впорався з керуванням у шикані, його болід підлетів і зупинився об стіну.
Алонсо здобув свою ювілейну двадцяту перемогу у перегонах Формули-1. Також це перший успіх Рено за останні два роки. У кінці гонки Алонсо по радіо подякував механікам команди і сказав, що сьогодні машина була набагато кращою, ніж днем раніше, коли у нього виникли проблеми з подачою горючого.
Результати Гран Прі Сінгапуру:
Пілот | Команда | Результат | Очки | |
1 | Фернандо Алонсо | Рено | 1:57:16.304 | 10 |
2 | Ніко Росберг | Вільямс | +2.9 | 8 |
3 | Льюіс Хемілтон | Макларен | +5.9 | 6 |
4 | Тімо Глок | Тойота | +8.1 | 5 |
5 | Себастьян Феттель | Торо Россо | +10.2 | 4 |
6 | Нік Хайдфельд | БМВ Заубер | +11.1 | 3 |
7 | Девід Култхард | Ред Булл | +16.3 | 2 |
8 | Казукі Накаджіма | Вільямс | +18.4 | 1 |
9 | Дженсон Баттон | Хонда | +19.8 | |
10 | Хейккі Ковалайнен | Макларен | +26.9 | |
11 | Роберт Кубіца | БМВ Заубер | +27.9 | |
12 | Себастьєн Бурде | Торо Россо | +29.4 | |
13 | Феліпе Масса | Феррарі | +35.1 | |
14 | Джанкарло Фізікелла | Форс Індія | +43.5 | |
Зійшли: | ||||
15 | Кімі Райкконен | Феррарі | +4 кола | |
16 | Ярно Труллі | Тойота | +11 кіл | |
17 | Адріан Сутіль | Форс Індія | +12 кіл | |
18 | Марк Веббер | Ред Булл | +32 кола | |
19 | Рубенс Баррікелло | Хонда | +47 кіл | |
20 | Нельсон Піке | Рено | +48 кіл |