Aston Martin готова розробити двигуни для сезону Формули-1 2021-го
Компанія Aston Martin може бути зацікавлена у підготовці майбутньої програми двигунів Ф1, але тільки якщо правила після 2021 року будуть підходити виробнику спортивних машин.
Генеральний директор Aston Martin Енді Палмер, який був присутнім на нещодавній зустрічі FIA стосовно двигунів, стверджує, що компанія може виправдати участь тільки за умови, якщо витрати будуть обмежені.
Aston Martin у даний час є спонсором Red Bull Racing, і працює з Едріаном Ньюі у своєму проекті дорожнього автомобіля Valkyrie, де використовується двигун, розроблений компанією Cosworth.
"Ми сидимо на периферії Ф1, із проектом Valkyrie, та з Red Bull", - сказав Палмер для Motorsport.com.
"Завжди виникають питання, а не хотіли б ви створити команду? Наш основний конкурент - Ferrari, тому в цьому сенсі є певне обґрунтування бути тут. Але для компанії, яка тільки перейшла до отримання прибутку, у нас немає 350-400 мільйонів на рік, які потрібно витрачати на Ф1", - додав він.
За його словами, у даний час є багато думок, і остаточної ідеї поки не видно.
"Якщо - і це дійсно велике "якщо" - будуть створені межі на кількість людей або суму грошей, яку ви можете витратити на розробку нового двигуна, і це буде на достатньому рівні, у нас будуть вагомі підстави для вивчення цього. У даний час є багато думок, і остаточної ідеї поки не видно", - зазначив він.
Палмер зазначає, що початкові ознаки виглядають перспективно, хоча немає чіткого консенсусу серед існуючих та потенційних суперників.
"Безумовно, все відбувається правильно. Очевидно, всі погоджуються, що потрібно більше учасників у Ф1, потрібен гучніший звук, ніхто не хоче обмежувати потужність, але потрібно встановити ліміти на витрати. Не думайте, що на зустрічі не було нікого, хто б не погодився з цим", - сказав Палмер.
"Але дискусія була така: "Як?" FIA каже: "Чому б не видалити це?", І половина натовпу каже: "Ні, цього не можна робити". Отже, все далеко від формату, який кожного задовольнить. Та я не думаю, що це колись станеться. Я думаю, що врешті-решт, або FIA, або Ф1 повинні встати і сказати: "Ось це ми повинні зробити", - підкреслив він.