Циганик: Рейтингова аудиторія впала разів у 10
Ведучий програми Профутбол на телеканалі 2+2 Ігор Циганик розповів про новий сезон програми.
У інтерв'ю сайту Футбол 24 відомий телеведучий заявив:
"Новий формат – це реакція на реалії українського футболу. Якщо порівняти із 2012-2013 роками, то дуже сильно впала аудиторія – з об’єктивних і суб’єктивних причин.
Велику частину аудиторії у нас відібрала анексія Криму і війна на Донбасі – люди втратили можливість дивитися нашу програму. Друга історія пов'язана з тим, що економічна ситуація у футбольних клубах – зовсім інша, ніж до війни".
За словами Циганика рейтинги вплинули на зміну формату його програми.
"Рейтингова аудиторія впала разів у 10. У нас канал, який рахує рейтинги, адже заробляє на рекламі. Заробити рекламою на футболі – нереально. Особливо враховуючи скандали, пов’язані із договірними матчами, зникненнями клубів.
У Харкові, де мільйон уболівальників, немає команди Прем’єр-ліги. У Дніпрі – те саме. Чорноморець і Карпати б'ються за виживання. Ми втратили ту велику аудиторію, яка доповнювала наших грандів – Шахтар і Динамо. Тепер доводиться рахувати гроші.
Тож група компаній 1+1 прийняла рішення, що працюватиме виключно з топ-клубами. Наразі у нас залишилися "лише" або "аж" два клуби – Динамо та Зоря.
Зміни – достатньо складні. З іншого боку, вони дають можливість розвиватися, шукати нові шляхи, моменти, історії. Це – виклик. Новий цікавий виклик", — зауважив телеведучий.
Нагадаємо, Профутболу зрізають хронометраж і прибирають програму з прайм-тайму
Читайте також:
Циганик: Ротань просив не ставити в ефір, як він навмисне наступив арбітру на ногу