Джерело - ТК Футбол.
Через слабкість продукту та економічні показники по прибутку населення УПЛ не має міжнародного попиту.
Про це заявив директор телеканалів Футбол Олександр Денисов.
"Я добре знаю цей ринок з точки зору концепції. Сьогодні я не можу сказати, що з'явиться великий гравець на продукт під назвою УПЛ. Тут є кілька чинників: слабкий продукт та економічні показники по прибутку населення.
УПЛ - слабкий продукт, який не має міжнародного попиту. Цей бізнес не прибутковий. Будь-який великий гравець поцікавиться періодом повернення інвестиції та розвитком продукту надалі.
Також потрібно дивитися на дохід населення. Якщо звернути увагу, той же DAZN відкривається в високорозвинених країнах: Швейцарія, Англія, Бразилія, США, Німеччина і т.д.
Сьогодні потрібно розуміти: скільки одна сім'я може заплатити за перегляд футболу і як ти будеш поширювати цей бізнес, наскільки ти захищений від піратів. Бізнес дуже важкий", - зазначив Денисов.
Раніше, УПЛ відновиться 30 травня.
Нагадаємо, Олександрія проти догравання УПЛ в Києві.